2017年12月27日 星期三

貪靚SIS必睇! reenex真。膠原自生?

香港地日做夜做,時不時要OT,休息唔夠之餘仲日日化住個妝朝9晚11,有時週末都要開工。捱一排已經發覺皮膚明顯變差,朝早起身塊面會好緊同比較乾。就算立即搽cream,滋潤感都只係維持到三至四個鐘,最近同friend gathering傾計先知道有中同喺reenex做左好耐,所以我就登記reenex了解吓「膠原自生」,決心趁後生正視問題,改善肌膚。

 reenex療程賣點係「膠原自生」呢個系統同佢地「3年不老」嘅承諾,我見到好多朋友都對「膠原自生」呢個療程有疑問,或者我可以share吓我上去試做時學到嘅野呀~

 點解膠原咁緊要? 係唔係只要針對膠原去做,就可以一次過滿足哂美肌願望?

 皮膚入面有7成就係膠原,猶如床褥彈弓層,幫我地嘅皮膚鎖住水份同營養,keep住肌膚水嫩彈滑。想皮膚好其實好簡單─ 關鍵就睇Collagen足唔足夠、同健唔健康!

 而20歲開始,膠原每年都會減1% (仲未計平時壓力同飲食習慣影響)。膠原生得太慢,再加上食同搽嘅產品都無咩幫助,肌膚就好容易變到乾真真、鬆泡泡、出皺紋、毛孔大…無錯,呢d肌膚老化問題通通都同膠原有關架!經過長時間嘅國際性研發及臨床測試,reenex研發左「膠原自生」,識得針對膠原流失根治問題。





reenex保證「3年不老」?

 reenex「膠原自生」療程原理係從根源著手,入到肌底500微米咁深嘅位置,叫醒哂膠原母體增生膠原BB,改善肌膚衰老。「3年不老」承諾並非毫無根據,有哂醫學實證架(佢地website有講): 療程令膠原自己持續生足35個月,填補流失膠原,效果長達3年à「3年不老」就係咁嚟。

都知大家唔係好睇得明XD其實我都係睇嘉欣BB嘅親身介紹嘅

睇下嘉欣BB,生完仲咁靚 [心心眼]


做treatment果時痛唔痛架? 聽講要用機??

 一般入門做facial多數都係人手做,好少會做機,所以唔少人聽到reenex用機都會有少少擔心。我試做時,治療師喺開始treatment之前會好細心咁解釋過程,而且療程利用「Koolburst」冷凍技術,做嘅時候涼涼地,好似有枝凍冰冰嘅飲品輕輕掂一掂皮膚咁,過程一啲都唔痛,連緊貼眼部嘅位置都可以做 (舒服到訓著咗) >W<


療程係咪安全架?療程效果如何?

 我自己做咗「膠原自生」療程2年,最明顯就係見到毛孔細緻咗,而且皮膚有彈性咗,唔會再乾!reenex「膠原自生」療程採用嘅專利1540nm冷凍激光技術,有FDA及歐盟CE安全及功效雙重認證,絕對安全可靠。我做療程果陣,治療師同我講佢正式返工之前,上咗成個月training,過咗好多考核先做到治療師架。(我見到reenex網站話每個治療師都經過280小時專業訓練,令我更加安心~)

 做咗一次「膠原自生」療程,都好似無咩效果咁嘅? 做完療程之後會唔會反彈?

 「膠原自生」當然唔係做一次treatment就一勞永逸喇!治療師話一般做4至5次就會見到明顯改善;完成6次後,膠原BB會keep住生夠35個月(有醫學實證, website話有10萬用家親身試過喇~) 當然,治療師話每日嘅基本護膚都要做足架: 清潔、保濕、防曬,效果會更顯著。治療師都有提我,想皮膚好,點都要抽少少時間黎做treatment架,1個月1次,效果就會好好,做完亦都唔會反彈嘅。


 


















免費試做會唔會hard sell兼黑面架?

 相信好多人聽到去美容中心試做,都會擔心被HARD SELL。我會用點到即止嚟形容,佢地唔會迫你聽同買。同website 講嘅一樣,免費試做係無額外收錢。因為佢地有個評估機制,會check住客人對治療師服務水平同療程效果嘅滿意程度。我嘅治療師Apple Law好友善好Pro^_^ 試做嗰陣,佢會先用專業儀器幫我做Skin CV 肌底分析報告(有其他美容院未見過),好有心機咁分析我嘅皮膚狀況同講解成個系統,介紹真係啱我嘅療程同醫學護膚產品,仲送咗枝BIODERMA紅水,所以我覺得大家可以放心試!

 reenex「膠原自生」療程系統係咩?

 reenex「膠原自生」療程係一個由3個steps組成嘅系統,由第1步「活膚更生」開始,清潔毛孔,提高番皮膚鎖水力;然後第2步就係「膠原自生」,會以1540nm專利光波(laser),入到500微米咁深嘅膠原層,刺激膠原自己生好多膠原BB (個treatment名係「冷凍光學膠原自生療程」;到最後第3步就會以TRF 同AUF「扭緊膠原」。要皮膚好,做少1個step都唔得架!


 








reenex療程系統解決咗肌底唔夠膠原呢個問題根源,所以毛孔大、出皺紋、皮膚缺水、鬆弛等等嘅肌膚問題就自然解決哂啦~

 幾時開始做「膠原自生」療程最好? 太早做會唔會無效架?

愈早愈好! 因為之前講過,20歲開始,膠原就會慢慢流失 (每年流失約1%,但一定唔止),所以要襯早開始keep~ reenex treatment可以keep住膠原自生,解決咗好多皮膚問題,咁平時都唔洗用咁多錢買skincare啦! 等發現眼角出現第一條紋先開始行動就太遲喇~

 我做完呢個試做之後對reenex都幾有信心,因為我都做過好多間美容院facial,好少有咁有耐心又專業嘅治療師,而且reenex有好多保證 (FDA及歐盟CE安全及功效雙重認證),價錢同坊間做機嘅beauty salon都差唔多,$1.8萬都可以買倒18次,即係平均都係$1000一次。我覺得可以試吓,試做就免費嘅,心動不如行動,親自問下治療師,了解多少少先。

 大家可以經http://www.reenex.com.hk/edm/201511/RFCBK1115D/form.aspx?ref=RSORM0516D登記~

 而家登記仲送一支BIODERMA卸妝水,所以好抵XD

 reenex近排搵小花同陸永拍咗好多宣傳片,其實小花同陸永皮膚都好好 >///<





((陸永真係好搞笑>W<)

 更多參考資料~
reenex體驗全面睇:

 免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab




沒有留言:

張貼留言